HTML

madzsar soundclash fanatiks

LONG LIVE THE FUCKERY OF SOUNDCLASH testvéroldalunk a http://higherlevelsound.wordpress.com/ +++++ az én emailcímem pedig hanggyilkos kukac dzsímél pont kom

Friss topikok

uprising beszámoló

2009.08.31. 09:38 killin tours

greetz kedves midnenki, remélem jó sokan olvassátok majd ezt a sokmindenre kiterjedő beszámolót . nem azért remélem mert az én szemem szögéből jön, hanem azért mert jópáran komoly élményekkel lettünk gazdagabbak, és jövőre semmi akadálya nem lehetne szerintem annak, hogy mind a 2-300 magyar reggae fan ott legyen :D

először is a vonattal péntek reggel kb 50en mentünk, nem vicc, akkora sorban indultunk ki a pályaudvarról hogy a rendőrök ijedt képet vágtak. már a villamoson lehetett érezni, hogy nem az lesz mint tavaly, amikor kb 15en voltunk és senki más. idén most tömve volt a villamos, durván. a kempingbe bejutás gyorsan ment pedig ott is kurvasokan voltak már. Zilio sörrel várt mindekit, és oda is irányította a társaság legnagyobb részét a tópartra, szuper nagy fák alatt együtt az egész banda. villámgyorsan meglett a zene is a kocsijából, amit nagyon ügyesen odatoltunk két kocsma és 48 sátor között. azért kellett tolni mert nem volt épp kulcs, ami persze kiderült a tolás után hogy végig ott volt :D

a szép és kedves lányok közben kimentek a cseszkóba, és hoztak nagyon finom party power energia italt pezsgővel vodkával, hogy ellen legyen súlyozva az a sok sok spangli ami ilyenkorra már elfüstölődött. közben én úsztam is egyet a tóban, a sok wakeboardos között

fesztiválrabejutás az már nem ment olyan könnyen, fél órát álltunk a napon péntek délután, mert egy darabig egyetlen egy kapun engedtek be... dancehall táncórával kezdtünk, meg körbejártuk a helyet, a kings nevű színpadon épp a super mario zenéje szólt, ott aznap utána nem is jártunk mert végig hülye dárenbéz ment állítólag.

na itt az első szerkesztés, hát basszus ne legyek már ilyen agyatlan halmemóriájú meg badmind se.

a dancehall sátor igazi programját a táncóra után jr Brown nyitotta egy szlovék szelektorral és pont kurvajól! voltak a slágerei mint pl dámdámdiridádámdám :D:D:D:D nade most komolyan viccet félretéve, úgy ahogy volt kurvajól sikerült, passzolt, beindította a hangulatot szépen! bigup yourself Barna!!!!

este 9kor peenie wallie sound cseh jugglin machine és clashbajnok, pont azt hozták amire számítottam. többnyire angolul beszélő mc, jópár nem cseszlovák dubplate. sajna pontosan nem fogok emlékezni melyik soundtól mik jöttek, de a pénteki nap a dancehall sátorban tényleg az egyfolytában pislogás jegyében telt nekem. tarrus riley, ziggi, freddie mcgregor pressure dubokat hallottam tutira, és bár a fő bulit aznap a kya bamba nevű svájci sound csinálta kurvajól, a többiek cseh vagy szlovák soundok voltak. játszott aznap a roots survival sound damalstik egyszemélyes szelekta, kurvajó volt!  a nagyszínpadon  YT -val kezdtünk akinek nagyot rokkoltunk az England story-jára for sure, és asszem ott roppantottam meg a lábujjam amit ugrálós terheléssel olyna jól kikezeltem hogy eddig el is felejtettem :D Fantan mojah szuper lelkes koncertjét láttuk utána, és két hölgyet fel is hívott a sátortáborunkból a színpadra :D mad professorról a kya bamba miatt legtöbben lemaradtunk, sajnos. reggel hatkor indultunk el a kempingbe vissza. 

nem kérdés, hogy a produkciót tekintve olyan szcéna van ebben a két országban aminek mi nem érünk a nyomába sem. tavaly még semmi ilyesmit nem lehetett érezni tapasztalni de most igen komolyan.

amiben még volna mit tanulnia kedves szomszédainknak, az valami ilyen pincér-szervíz-kiszolgálás-vendéglátás témakör. egy dolog hogy nem volt olyan személyzet aki tudott vagy akart volna rendesen csapolni egy sört aminek nem fél méter a habja. meg aztán mostmár remélem tényleg leszűrik hogy ide jönnek külföldiek is, és nem válaszolnak szlovákul ha angolul kérek. meg kiírnak legalább egykét dolgot angolul is. ami azt illeti én nem nagyon láttam mondjuk magunkon kívül más külföldit, pedig vártam volna sok osztrákot is. az elpofátlanodás első jelei is ott voltak már sajnos az idén, 1,30-ba került a sör a fesztivál területén és jóvizes volt, persze még mindig ezerszer jobb mint itthon.

péntek éjjel 3 körül egy kocsmánál találtunk 2 érintetlen felest Zs-vel. persze muszály volt megnézzük mi az, és onnantól kezdve, hogy beleszagoltam egy nagyon szürreális élmény kezdődött. nem akartam hinni az orromnak és odamentem a szomszád asztalnál ülő helyiekhez, hogy megkérdezzem miről is van itt szó. nem teljesen értettek persze de az lett a vége hogy yes, it is for drinking, és persze meg kellett igyuk. én megittam az egészet, és állítólag olyan képet vágtam amit nehéz elfelejteni. KÖLNI volt, nem tudom jobban körülírni, és utána ahogy elindultam azon kaptam magam, hogy mindjárt elkezdek kajabálni, hogy malenkij robot, vagy igyiszuda...:D:D:D

hajnali 5kor a szlovák ghetto youth sound játszott, akiket volt szerencsém Prágában látni novembrben, egy ellenszenves kopasz szelekta/mc, vlatyiszláv bonita meg hasonló zenékkel, jószar volt. reggel hatkor vissza a sátorhoz, és jött is a vihar. jópáran beáztunk, páran anynira hogy ki is béreltek egy faházat rögtön :D szombaton szar idő volt végig, de nem esett, és bemutatkozott a dubstep is végre....hát az offitól kapott zenékkel kezdtem el hallgatni ilyesmit 2 hete, de szombaton végig ott voltam nagyjából... este 8 körül amikor odaértünk én megláttam messziről a szelektresszt aki zenélt és mondtam a többieknek hogy itt a kebab. :D de nem ő volt, hanem egy szlovák vagy cseh ? hölgy, tökre tetszik nekem ez hogy mennyi lány játszik dubstepet. én nem értek hozzá igazából még mi a jó meg mi nem, de H jópárszor magáról feledkezve ordított, szóval elég jó műsor lehetett. a Skatalites-t azért megnéztük, legalábbis egy M féle cigi erejéig, akik tudják kiről beszélek azok azt is tudják rögtön hogy legalább fél óráig néztük akkor a skatalites-t.... utána irie revoltes nevű zenekar, és a jó egy éves képzesttársításom vége, mindenkitől kérdeztem mindenféle fórumon bárkitől aki cseh vagy szlovák vagy ott él hogy mi az a szám aminek az a refrénje hogy city of praha. hát ez a szám a rebell az irie revoltes-től, és az a refrén hogy tattara ragga :D roots manuva viszont végignézve, érdeklődő arca volt az embernek, és bár néha nem értette mért nem értik egyáltalán, és nem volt a fitnesszes száma alatt sem semmi különös durvulás, azért egyrészt addig próbálkozott amig vmi minimális interakció létre nem jött, másrészt visszatapsolták. utána dancehall sátor, mystic mc reggel 3kor a showja végén bevezette a warmup című számát, én akkor vissza is léptem a dubstephez. volt még condorsito, megtáncoltatta az előadó haverjait a színpadon, meg jól bemondta hogy bigup bratislava, praha, vienna, austria, Slovaki, Czech, mintha mi kimaradtunk volna, ezért kicsit megorroltam rá, jópárszor megvendégelték nálunk, illett volna valamit nekünk is mondani. volt valami táncóra extra is, azt mondták a lányok hogy gagyi volt :D reggel fél ötkor elmentem aludni.

összevéve iszonyú szuper hétvége volt, és a végére még annyit hogy megintcsak semmi para nem volt, semmi olyan ami a két ország közötti viszony miatt várható lett volna. nem várható, mert reggae fesztivál, akárki kérdezte, hogy honnan jöttünk, a válasz után egyből elmondta mindenki, hogy nem kell törődni a politikusainkkal. szóval nem kell jövőre a sok viccelődés, hogy azért kaptunk biztos ilyen szar sört mert magyarok vagyunk, meg hasonlóak. nem kéne ígymaradni és megvárni amíg a vicc meggyőződés lesz.

Uprising large up yourself, see you next year!!!!

 

 

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://soundclash.blog.hu/api/trackback/id/tr81350095

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

buk 2009.08.31. 11:39:45

hm.. jövőre megpóbálok kijutni ide is :)
de most már jöhetne az az október, múlik szép lassan az allegiám is, remélem szeptembrben már nem jön semmi para. :)

killin tours 2009.08.31. 13:22:45

jövőre mindenki jöjjön , nincs ezen mást gondolni
te meg gyógyuljál erőssen

baski szombathoz 4 hétre már...!!!!!!!!!

Juccc 2009.08.31. 14:11:06

Dejó kis beszámoló!!! :) A helyiekkel tényleg semmi para nem volt, mindenki megcsillogtatta a magyartudását amint rájöttek honnan jöttünk :D "Szeretleki" , "Oridzsinal magyarszki, fasza sátor" stb.Bár én egy darab angol szót nem láttam sehol kiírva de már kezdem megszokni.Hallottam francia és holland hangfoszlányokat párszor tehát akadt rajtunk kívül is pár turista, de valóban elenyésző volt a külföldi részvétel.Elgondolkodtató, hogy ennyi sztár fellépőt tudnak újítani és mégis csak €18 a jegy elejétől a végéig,míg a sajátunkra max 1 külföldi sztárvendéget sikerül beújítani és a hetijegy €52...

killin tours 2009.08.31. 14:38:38

na szokás szerint az össezcsapott igénytelen poszt javítva, bővítve

szerintem egy év múlva amúgy 2 újabb dolog is lesz:
1 : angolul érteni kezdő és zenéket vágó közönség
2 egy európai top sound

ezeket azért gondolom mert tavaly káosz volt a sound sátor, igénytelen produkciókkal, idén meg hoppá mekkorát fejlődtek egy év alatt, ebből következhet az amit jósolok, talán

nemtom, nyílt levél a reggae camp szervezőinek vagy valami hasonló? vagy szerintetek mit lehetne csinálni? mit lehetne csinálni hogy legyen egy tisztességes reggae fesztiválunk? ahol európai szintű program van?
én nem akarom bántani a ladánybenét, minden évben van mostmár egy sztár
de voltunk Pozsonyban 50-en, láttuk mind a saját szemünkkel hogy lehet ezt máshogy is....ha minden marad a régiben akkor a campre egyre kevesebben megyünk majd

cpandacsoki · http://isis.blog.hu 2009.09.08. 11:32:09

A Roots Manuva ott volt és róla semmi beszámoló? Ejjejj.

killin tours 2009.09.08. 15:31:02

che poverta?

olvasd végig figyelmesen

:D

cpandacsoki · http://isis.blog.hu 2009.09.11. 09:21:17

Tényleg. Én kérek elnézést.
süti beállítások módosítása