HTML

madzsar soundclash fanatiks

LONG LIVE THE FUCKERY OF SOUNDCLASH testvéroldalunk a http://higherlevelsound.wordpress.com/ +++++ az én emailcímem pedig hanggyilkos kukac dzsímél pont kom

Friss topikok

írhatnék

2009.09.17. 13:51 killin tours

greets kedves madzsar soundclash fanatiks!

 

miről is akarok írni?

először is

 

 

 

 

 

 

 

 

VS 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

reggae dancehall VS battyman

ennek nagyon nem lesz jó vége. kurvára nem. én már mindenféléket halucinálok, például azt hogy egy nagy ember se lesz beengedve SCHENGEN-be hamarosan. hiába compaasion act, amit csak hárman írtak alá ugye, www.guardian.co.uk/music/2007/jun/14/news.rosieswash , meg aztán minek is? Sizzla itt járt és nem mondta egyszer se hogy battyman de nem egy számot kihümmögött

Mindenki tudja miről van szó, és azt is talán, hogy nem fognak megváltozni ezek az előadók. Meg egész Jamaika sem. Nekem sose volt semmi bajom ezekkel a számokkal sőt, mindig is elég jól sikerülnek mert beleviszi az artist az indulatokat garantáltan. és az is tény, hogy Európában a massive többsége akkor se menne ki ellentüntetni az Andrássy útra (ugye), ha a bulin teli torokból üvölti hogy "from dem a paar in a chichiman car..." ..... bár egyébiránt sajnos biztos vannak páran, akik ha nem is mennének, de fogékonyak komolyan venni ezt a dolgot. mi lesz ha emiatt nem lesznek koncertek egyáltalán?

én azért írom le ezeket a kérdéseket mert mindig is HÓT tanácstalan voltam a témában, mert mindlkét felet teljesen megértem. nem tűrhetik el a melegek meg a leszbikusok, hogy olyan emberkék lépjenek fel jópénzért akik arra bíztatják a közönséget, hogy őket írtsák ki. ezen semmi csodálkoznivaló nincs hogy ott fúrják meg a koncerteket ahol csak tudják. tényleg nem látom a megoldást sehol ez nagyon szar.....

Az USA-ban is vannak ám már gondok....

www.freemuse.org/sw35052.asp

 

a másik ami eszembe jutott nemrég, hogy láttam egy sub bass monster számot egész jó kis reggaes beat meg a szövege is komolyan tetszett már nem a szöveg hanem ahogy fűzve volt....nyelvtörvényes szlovákos balhéról írta és néha szerintem elment a lába alól a talaj, de alapvetően jó kis próbálkozás. én ugyan sosem szimpatizáltam a hungarista gondolatokkal, de itt most talán másról van szó azért....és olvastam a faszbook-on Menelik professzor kérdését hogy mért nem csinálnak ilyet a reggae előadók...először is azért mert nincsenek, nem léteznek kishazánkban. másrészt pedig egyáltalán nem kell...hogymért? azért mert hetvanhat tune van ami akár 30 éve készült mégis megfelelő a célra...ha lenne sok jó soundunk aki igyekezne hasonlítani egy SOUND-ra.....you pick a tune and adress it, siiiiiiiiimple thing....itt üvölt  a fülemben épp egy új Chuck Fender , jó lesz az Busy signal is fiam :):):) (Sonic játsza:D) freedom of speech inkább Beep........igazából hasonlóra gondoltunk a professzor úrral akkor szerintem na, én se értem ezt mért nem sütötte el vagy valami hasonlót senki.

alkotói válságban vagyok megint amint látjátok megint előkerült az itthon akármi téma bár most nem szaoultam senkit iazából egy szavatok se lehet. amúgy meg télleg nem akarom ismételni magam és igyekszem kerülni ahogy lehet

megy a tune in, és nemtom hogy sikerült megindítanom itt a babylon irodában, mert eddig soha, hú ki is sütöt a nap a szivemben egyből, bár igen most ilyen esős idő van de nem szakad és én az ilyen időt szeretem by default :d na ennyit a személyes hülyeségekről

dec 26-án sTING ismét, Bounty Killa VS Vybez Kartell, ide is leírom hogy szervezek egy stingnézést majd összedobjuk a 30 dolcsit, valamit mulatunk 25-én, hogy aztán 26-án a koradélelőtti órákban el tudjuk kezdeni nézni :D:D:D:D akit érdekel majd jelentkezzen időben, fogom még írni

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

VALAMINT

VÉGRE RÁVETTEM ERRE MAGAM

Megannyi internetről összeollózott reggis rasztás ócskafos után (párat olvastam ) itt akkor most egy komolynak mondható mű, Jamaika történetéről, egészen a rabszolgaság felszabadításáig. ezer meg ezer nyoma van benne annak a kultúrának ami a tárgyalt időszak vége után alakult ki százévvel. Soha senki nem írt Jamaika történetéről magyarul érdemleges művet, ezt merem állítani frankón, a tanárom által tanácsolt magyar szerzők akik közép meg latin amerika újkori történetéről írtak, csak néha említették meg Jamaikát épphogy, de bár ne teték volna mert minden egyes alkalommal hülyeséget, félinformációt, vagy helytelen dolgokat írtak róla.

 

www.sendspace.com/file/nc84q2

 

Amúgy meg Pécsre akarok menni, Mirkó ha véletlenül ezt olvasod bocsánatodért esedezem, elment a nyár és nem voltam ott, de ezt is be kell pótolni...Megmondom őszintén eszembe jutott az is hogy a pár fős pesti / újvárosi különítmény lemehetne egy egyszer a látogatóba testületileg, szoktak ott is lenni bulik, mindenki gondolja meg.

 

BLESSSSS

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://soundclash.blog.hu/api/trackback/id/tr491388320

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cpandacsoki · http://isis.blog.hu 2009.09.17. 16:21:04

Jó! Tényleg és folytatással nem kacérkodsz? Lehet, hogy pl. egy ilyesmi: myspot.mona.uwi.edu/history/postgraduate az nagy fa, de azért nézelődésből meg kérdezősködésből baj nem lehet:D.

olil*one 2009.09.18. 10:38:19

gyere, gyere.
mirko is csak oktober vegeig marad, aztan elmegy pihenni:)
de addig lesz nehany buli (pl.: El Condorsito), majd kideritem a pontos idopontokat.

bless

olil*one 2009.09.18. 14:37:37

mirkonak raadasul most van egy kiallitasa a festmenyeibol es rajzaibol kedvenc kocsmankban, a kanta barban.

killin tours 2009.09.18. 18:18:40

köszi az infokat olli október 20 előtt lejutok
ha tudnád mért pont október 20....
nagy fába vágta a fejszéjét valaki megint, ha sikerül akkor TALÁLKOZUNK OKTÓBER 20 ELŐTT IS MÉG PESTEN

okkolokko (törölt) 2009.09.19. 22:30:21

yo bigapp yo yo :)
ne monnyad má annyit inkább fogd magad oszt ülj fel arra a vonatra!
amúgy meg tedd amit tenned abból baj nem lehet ;)

reggaeculture 2009.09.21. 14:25:46

Toubob nagy a szakdoli!

Ami a melegeket illeti:Nekem azt mondta eccer egy előadó , hogy "senkit sem érdekel, hogy mit csinálnak a négy fal között, én nem értek velük együtt, de mégsem énekelném, hogy "gyújtsuk fel a bu..kat". De hozzáteszem, hogy egyeseknél a "Bomboclaat" szó használata sem jöhet szóba sem a zenében sem a magánéletben...
Ha meg Pécs, akkor október 9 ZION (Zenész Ifjúsági OtthoN)ott elkaphatod a legújabb dubplateket is. (mintha nyáron panaszkodtál, hogy még úgy sem hallottál minket játszani...)

killin tours 2009.09.23. 08:54:05

na akko kit érdekel egy október 9 Pécs kedves fanatiks, mostmár nemcsak a szórakozás miatt kell menjek Pécsre :)
süti beállítások módosítása